Subject: FW: Riigilõivuseaduse muutmise eelnõu
From: <[email-masked]>
To: "SM Info"
Date: Fri, 12 Jul 2024 08:37:27 +0300

Tere

Eesti Sotsiaaltöö Assotsiatsiooni tänab kaasamise eest. Edastame mõtted 
Riigilõivuseaduse muutmise ja narkootiliste ja psühhotroopsete ainete ning 
nende lähteainete seaduse muutmise seadus (riigilõivud tervise- ja 
sotsiaalvaldkonnas) eelnõu 1.2-2/67-1 kohta.

Heade soovidega

Liis Koppel

Sotsiaalnõunik

Eesti Sotsiaaltöö Assotsiatsioon

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

FB leht: Eesti Sotsiaaltöö Assotsiatsioon | Tallinn | Facebook

Koduleht: www.eswa.ee <http://www.eswa.ee>

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 20. juuni 2024 14:04
To: Erihoolekandeteenuste Pakkujate Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Rehabilitatsiooniasutuste Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Eesti Lastehoidude Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Asenduskodu Töötajate Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Sotsiaalasutuste Juhtide Nõukoda <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; MTÜ 
Balti Sotsiaalteenuste Kvaliteedi Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Logopeedide Ühing <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Õdede Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Eesti Füsioterapeutide Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; MTÜ 
Eesti Tegevusterapeutide Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Sotsiaaltöö Assotsiatsioon 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Haiglate Liit 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; MTÜ Eesti Arstide 
Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; MTÜ 
Ravimitootjate Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Ravimihulgimüüjate Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Eesti Haiglaapteekrite Selts <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Eesti Proviisorapteekide Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; MTÜ 
Eesti Apteekrite Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; MTÜ Eesti Proviisorite Koda 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; AS Ida-Tallinna 
Keskhaigla <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Ämmaemandate Ühing 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Perearstide Selts 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Riigilõivuseaduse muutmise eelnõu

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu kooskõlastamiseks/arvamuse avaldamiseks.

Tagasisidet ootame 12. juuliks

Link EISi 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/45183d33-c3b3-4af4-b37b-843571417137

Pealkiri: Riigilõivuseaduse muutmise eelnõu

Registreerimise kuupäev: 20.06.2024

Registreerimise number: 1.2-2/67-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee